1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia Usług Cateringowych na rzecz Klienta przez Usługodawcę.
- Prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem przed złożeniem zamówienia. Opisujemy w nim takie kwestie jak dostępne formy płatności czy zasady składania reklamacji.
2. Definicje
- Usługodawca – KRZYSZTOF PASZKOWSKI GASTRONOMIA 76-214 Smołdzino ul. Leśna 1B NIP: 8393077824 REGON: 383959645
- Klient – osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy dokonujący zamówienia Usługi Cateringowej.
- Usługa Cateringowa – kompleksowe przygotowanie i dostarczenie pod wskazany przez Klienta adres zestawu składającego się z 4 lub 6 posiłków na cały dzień (ilość posiłków uzależniona jest od wybranego zestawu).
- Punkt odbioru Fatway Catering – fizyczna lokalizacja znajdująca się przy ulicy Ostroroga 15a w Słupsku, w której realizowany jest odbiór osobisty zamówionej Usługi Cateringowej. Poniedziałek w godz. od 6:00-11:00, od wtorku do niedzieli od 6:00-20:00.
- Operator Płatności – PayU SA z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, NIP: 7792308495, REGON: 300523444.
3. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest Usługa lub Usługi Cateringowe składające się z wybranego przez Klienta zestawu dostępnego w ofercie:
- Zestaw Dieta FIT 1200 kcal (4 posiłki),
- Zestaw Dieta FIT 1500 kcal (5 posiłków),
- Zestaw Dieta FIT 1800 kcal (6 posiłków),
- Zestaw Dieta Sportowa RDK 2400 kcal (5 posiłków),
- Zestaw Dieta Sportowa RDK 3000 kcal (6 posiłków),
- Zestaw Dieta Zbilansowana 2400 kcal (5 posiłków),
- Zestaw Dieta Zbilansowana 3000 kcal (6 posiłków),
- Zestaw Dieta Tłuszczowa 3000 kcal (6 posiłków).
- Dieta bezmięsna 1200 kcal (4 posiłki)
- Dieta bezmięsna 1500 kcal (5 posiłków)
- Posiłki dostarczane są w hermetycznie zamkniętych pojemnikach przeznaczonych do przechowywania żywności.
- Nieodpakowany (hermetycznie zamknięty) posiłek może być przechowywany w lodówce maksymalnie 48h od otrzymania i powinien zostać spożyty maksymalnie 2h po odpakowaniu.
- Szczegóły dotyczące wartości odżywczych czy warunków przechowywania poszczególnych posiłków udzielane są na wyraźną prośbę Klienta po uprzednim kontakcie telefonicznym bądź mailowym. Dodatkowo pełne składy produktów dostępne są na podstronie „Menu”.
- Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne następstwa zdrowotne wynikające z:
- Niewłaściwego spożycia posiłków,
- Niewłaściwego przechowywania posiłków,
- Wystąpienia objawów alergicznych w przypadku gdy Klient uprzednio nie poinformował Usługodawcy o występujących u osoby spożywającej posiłek uczuleniach.
4. Złożenie zamówienia
- Zamówienia Usługi Cateringowej dokonać można na trzy sposoby:
- Online za pośrednictwem strony internetowej dostępnej pod adresem fatway.pl,
- E-mailowo pod adresem kontakt@fatway.pl,
- Telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 15:00 oraz sob 6:00-11:00 pod numerem telefonu 884 770 472. Odpowiadamy na wiadomości SMS.
- Zamówienie uważa się za złożone w momencie otrzymania potwierdzenia otrzymanego za pośrednictwem poczty elektronicznej z adresu kontakt@fatway.pl.
- Realizacja zamówienia następuje najwcześniej 72h po dacie jego złożenia o ile Klient nie wybrał innej, preferowanej daty pierwszej dostawy.
- Zamówienia złożone telefonicznie do godz. 10:00 danego dnia, są obsługiwane z 1 dyniowym opóźnieniem. Telefoniczne zamówienia po godz. 10:00, będą obsługiwane z 2 dniowym opóźnieniem lub za zgodą obsługi w innym terminie.
- Klient zobowiązany jest do poinformowania Usługodawcy o wszelkich uczuleniach pokarmowych w trakcie składania zamówienia.
- Zamówienia realizowane są od kwoty „zakupu” wynoszącej min. 30zł na dzień.
5. Płatność
- Klient zobowiązany jest dokonać płatności za usługę przed lub w trakcie pierwszej dostawy przedmiotu zamówienia.
- Dostępne są następujące formy płatności:
- Płatność elektroniczna (online) obsługiwana przez Operatora Płatności,
- Płatność przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy.
- Płatność w lokalu ul. Ostroroga 15a
- Za dzień płatności uważa się:
- W przypadku płatności online – dzień otrzymania potwierdzenia zapłaty od Operatora Płatności,
- W przypadku płatności przelewem – dzień zaksięgowania płatności na rachunku Usługodawcy,
- W przypadku płatności w lokalu– dzień otrzymania zapłaty przez dostawcę.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji usługi w przypadku nieopłacenia jej w całości.
6. Dostawa
- Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się od niedzieli do piątku w godzinach 00:00 – 6:30 na zasadach wieczornego cateringu (spożywanego „na drugi dzień”). Miasto KOSZALIN, Darłowo oraz SŁAWNO obsługiwany jest podczas zmiany nocnej cateringu tj. w godz. 01:30-6:30.
- Klient uprawniony jest do wyboru preferowanej godziny DOSTAWY, która po konsultacji z kurierem może zostać potwierdzona. Informujemy, że ze względu na zamknięcie firmy w dni świąteczne, catering w dni następującym po, jest dostarczany ~30-50 minut później/wcześniej niż w zwyczajowym terminie.
- Usługodawca oferuje opcjonalną dostawę weekendową polegającą na dostarczeniu 2 dodatkowych zestawów (na sobotę i niedzielę) w trakcie dostawy realizowanej w piątek. Opłata za zestawy weekendowe jest taka sama jak za zestawy dostarczane w dni robocze. Słupsk i okolice dostarczane są od niedzieli do piątku.
- W przypadku gdy Klient nie dokona odbioru zamówienia z powodu nieobecności pod wskazanym adresem lub z jakiejkolwiek innej przyczyny niezgłoszonej do godziny 12:00 dnia poprzedzającego dostawę – przedmiot zamówienia uważa się za skutecznie doręczony.
- W przypadku wyboru odbioru osobistego w punkcie zestaw należy odebrać osobiście w Punkcie odbioru Fatway Catering w godz. 5:00 – 9:00 oraz 13-20, w poniedziałki 5:00-11:00.
- Aktualnie obsługiwane miejscowości: Słupsk, Ustka, Koszalin, Sławno i okolice, Siemianice, Kobylnica i okolice. Uwaga adresy inne niż Słupskie z kodem 76-200 nie są obsługiwane.
- Opcja darmowej dostawy na terenie Słupska dotyczy okresów promocyjnych ujętych w dziale PROMOCJE przy zamówieniach abonamentu miesięcznego min. 24 zestawy
7. Reklamacja
- W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia z opisem Klient może zgłosić reklamację w dniu otrzymania zestawu lub dzień po do 12h.
- Reklamację można złożyć pod nr. telefonu 884-770-472 niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności po otrzymaniu zestawu od kuriera również drogą sms.
- Reklamowany przedmiot zamówienia należy przekazać dostawcy Fatway Catering w dniu zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji, Klient następnego dnia roboczego od jej uwzględnienia otrzyma zestaw zgodny z przedmiotem zamówienia lub zwrot pieniędzy za reklamowany zestaw w czasie 7 dni roboczych od akceptacji reklamacji.
8. Odstąpienie od umowy
- Ze względu na krótki termin ważności posiłków przygotowywanych w ramach Usługi, Usługodawca nie uwzględnia rezygnacji z zamówienia po upływie 6h od daty jego złożenia i ubiegania się o zwrot należności z tego tytułu.
9. Dane osobowe
- Wszelkie dane osobowe oraz teleadresowe uzyskane w procesie składania zamówienia są gromadzone i przechowywane zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane w zakładce Polityka Prywatności.