Menu tygodniowe

Poniedziałek

Optymalna Sportowa RDK FIT
  1. Tłuste śniadania bazujące jedynie na produktach tj. jaja, mięsa tłuste (min. boczek) i warzywa nie strączkowe.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  4. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  5. Wysokokaloryczny deser, na bazie mieszanki śmietan, nabiałów oraz dobrej jakości odżywek białkowych.
  1. Tłuste kremy warzywne z dodatkiem mięs drobiowych, chudych i produktów wysokokalorycznych tj. śmietana.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Posiłek wysokobiałkowy, bazujący na mięsie chudym w dużej porcji, podany z sosami niskokalorycznymi i świeżymi warzywami.
  4. Wysokokaloryczny deser, na bazie mieszanki śmietan, nabiałów oraz dobrej jakości odżywek białkowych.
  1. Lekkie kremy warzywne z dodatkiem mięs chudych, zazwyczaj drobiowych.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Porcja węglowodanów, podana z niewielką porcją białka z mięs lub chudego nabiału, pozbawiona tłuszczu, lekkostrawna.
  4. Mieszanka dobrze trawionych składników węglowodanowych z dodatkiem owoców.

Wtorek

Optymalna Sportowa RDK FIT
  1. Tłuste śniadania bazujące jedynie na produktach tj. jaja, mięsa tłuste (min. boczek) i warzywa nie strączkowe.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  4. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  5. Wysokokaloryczny deser, na bazie mieszanki śmietan, nabiałów oraz dobrej jakości odżywek białkowych.
  1. Tłuste kremy warzywne z dodatkiem mięs drobiowych, chudych i produktów wysokokalorycznych tj. śmietana.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Posiłek wysokobiałkowy, bazujący na mięsie chudym w dużej porcji, podany z sosami niskokalorycznymi i świeżymi warzywami.
  4. Wysokokaloryczny deser, na bazie mieszanki śmietan, nabiałów oraz dobrej jakości odżywek białkowych.
  1. Lekkie kremy warzywne z dodatkiem mięs chudych, zazwyczaj drobiowych.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Porcja węglowodanów, podana z niewielką porcją białka z mięs lub chudego nabiału, pozbawiona tłuszczu, lekkostrawna.
  4. Mieszanka dobrze trawionych składników węglowodanowych z dodatkiem owoców.

Środa

Optymalna Sportowa RDK FIT
  1. Tłuste śniadania bazujące jedynie na produktach tj. jaja, mięsa tłuste (min. boczek) i warzywa nie strączkowe.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  4. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  5. Wysokokaloryczny deser, na bazie mieszanki śmietan, nabiałów oraz dobrej jakości odżywek białkowych.
  1. Tłuste śniadania bazujące jedynie na produktach tj. jaja, mięsa tłuste (min. boczek) i warzywa nie strączkowe.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Posiłek wysokobiałkowy, bazujący na mięsie chudym w dużej porcji, podany z sosami niskokalorycznymi i świeżymi warzywami.
  4. Wysokokaloryczny deser, na bazie mieszanki śmietan, nabiałów oraz dobrej jakości odżywek białkowych.
  1. Tłuste śniadania bazujące jedynie na produktach tj. jaja, mięsa tłuste (min. boczek) i warzywa nie strączkowe.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Porcja węglowodanów, podana z niewielką porcją białka z mięs lub chudego nabiału, pozbawiona tłuszczu, lekkostrawna.
  4. Mieszanka dobrze trawionych składników węglowodanowych z dodatkiem owoców.

Czwartek

Optymalna Sportowa RDK FIT
  1. Tłuste śniadania bazujące jedynie na produktach tj. jaja, mięsa tłuste (min. boczek) i warzywa nie strączkowe.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  4. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  5. Wysokokaloryczny deser, na bazie mieszanki śmietan, nabiałów oraz dobrej jakości odżywek białkowych.
  1. Tłuste śniadania bazujące jedynie na produktach tj. jaja, mięsa tłuste (min. boczek) i warzywa nie strączkowe.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Posiłek wysokobiałkowy, bazujący na mięsie chudym w dużej porcji, podany z sosami niskokalorycznymi i świeżymi warzywami.
  4. Wysokokaloryczny deser, na bazie mieszanki śmietan, nabiałów oraz dobrej jakości odżywek białkowych.
  1. Wysokokaloryczny deser, na bazie mieszanki śmietan, nabiałów oraz dobrej jakości odżywek białkowych.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Porcja węglowodanów, podana z niewielką porcją białka z mięs lub chudego nabiału, pozbawiona tłuszczu, lekkostrawna.
  4. Mieszanka dobrze trawionych składników węglowodanowych z dodatkiem owoców.

Piątek

25.08.2017
Optymalna Sportowa RDK FIT
  1. Tłuste śniadania bazujące jedynie na produktach tj. jaja, mięsa tłuste (min. boczek) i warzywa nie strączkowe.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  4. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  5. Wysokokaloryczny deser, na bazie mieszanki śmietan, nabiałów oraz dobrej jakości odżywek białkowych.
  1. Tłuste kremy warzywne z dodatkiem mięs drobiowych, chudych i produktów wysokokalorycznych tj. śmietana.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Posiłek wysokobiałkowy, bazujący na mięsie chudym w dużej porcji, podany z sosami niskokalorycznymi i świeżymi warzywami.
  4. Wysokokaloryczny deser, na bazie mieszanki śmietan, nabiałów oraz dobrej jakości odżywek białkowych.
  1. Lekkie kremy warzywne z dodatkiem mięs chudych, zazwyczaj drobiowych.
  2. Posiłek mięsny bazujący na tłustym mięsie podany z wysokokalorycznymi sosami, pozbawiony węglowodanów. Mięsa podane z surówkami przygotowanymi z warzyw nie strączkowych.
  3. Porcja węglowodanów, podana z niewielką porcją białka z mięs lub chudego nabiału, pozbawiona tłuszczu, lekkostrawna.
  4. Mieszanka dobrze trawionych składników węglowodanowych z dodatkiem owoców.

Dodatkowe opcje „tłuste śniadania” (+3zł do zestawu)

Poniedziałek Omlet szpinakowy
Wtorek Pasta jajeczna z sosem chrzanowym
Środa Jajecznica z boczkiem i pieczarkami
Czwartek Omlet ala’pizza
Piątek Pieczone pomidory z łososiem